Nya saker.

Sitter på jobbet just nu, har natt ikväll. Har just sett klart Heroes och det har nu börjat bli en utav mina favorit serier. Dock inte lika bra som Greys Anatomy men det är en serie som jag lär ska börja följa. Igår kväll efter träningen for jag och Emelie till Frida där vi bänkade oss i tv soffan med hon och Elli för att se det första avsnittet av Greys. 

Idag har jag varit till Morjärv och gått på GKs med Linnea. Det är ju en affär med mkt billigt så det passar ju snåle mig, haha. Hittade sockar för 10kr/st och nå badhandukar, bra köp! Sen for vi på Intersport där jag köpte en ny höstjacka. Bröt min trend på bara svart och köpte en röd jacka. Snart borde jag nog införskaffa mig en ny innebandy klubba, fast den kanske håller 1 år till ? ;) haha

Nu ska jag gå och se tv och invänta på att Scrubs ska börja.
Ha det bra / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0