Nu börjar det igen.

Nu är snart vintern här med snö och kyla. Fast kylan har redan kommit hit för länge sen. Man får klä sig som att det är mitt i vintern, långkalsongerna har kommit fram samt mössan och vantarna. Men en bra sak med det är att alla bra serier börjar igen, serier som Greys Anatomy!!! Som jag väntat på att det ska börja igen så igår när jag såg reklamen på tv för det höll jag på att hoppa upp ur soffan av glädje. Låter väl nu som att jag har ett väldigt tråkigt liv som bara går och längtar efter serier, men då får mitt liv vara tråkigt så länge jag får se mitt Greys Anatomy, haha.

Kommentarer
Postat av: Ida Bergeskans

Alltså, det är såå jävla bra ! Absolut bästa serien i heeeela världen, och jag är kär i både Mc dreamy och Mc Steamy så dem är mina ;D

2007-09-05 @ 23:59:27
URL: http://idabergeskans.blogg.se
Postat av: M

hey, kul att prata m dig idag, förlåt för att jag lurade dig :( hahaha.. ska käka taco nu. puss på dig

2007-09-09 @ 19:23:32
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0