Bad day.

Har just kommit fram till Sangis, vi har träning här ikväll så ska vara här tills den. Har varit och lunchat på kina idag med vännerna, det var gott. Känner mig bara lite på dåligt humör idag, allmänt trött och less bara. Vet inte varför, har bara haft så himmla tråkigt dom senaste dagarna så kanske är darför. Jag har gjort absolut ingenting förutom att tränat. Det känns ibland som att det är innebandyn som får mina dagar att gå. Åker iaf på Dm imorgon och det ska bli så himmla skönt att komma härifrån för några dagar. Även om det bara är till Piteå, men ska ju spela innebandy hela helgen så vad kan vara bättre än det?!

Minna kom hem nu snart, jag saknar dig!.
Och Karl jag saknar väl dig också (fast bara litegrand), haha

Lite negativt blogg inlägg kanske men jag kan vara en ganska så negativ människa ibland, haha


Kommentarer
Postat av: Emelie

Man måste få vara neg ibland :) Men inte i helgen för nu ska vi vinna!! Har packat färdigt precis och väntar på att tiden ska gå lite fortare så kommer jag snart :)

2007-09-14 @ 14:18:06
Postat av: M

du och jag är alltid lika "positiva" ;P good luck vi hörs ju ihelgen

2007-09-14 @ 17:14:42
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Din karl

CÄM! jag saknar dig så jag gråter!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

2007-09-18 @ 22:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0