Snart åker vi.

Kl är lite över 11 och jag känner mig lite smått stressad, känns som att jag har mkt att göra innan vi ska åka.
Är i Sangis just nu. Har hämtat några kläder som jag tvättat och lagt in några nya låtar på mp3n och Emma var nyss här och gjorde samma sak. Hon hade samma låtar som sist vi var och reste tilsammans och det var när vi var med klassen till Stockholm i 3-an! Nu ska jag börja bege mig hemåt och börja packa, städa lite och ladda kameran med nya batterier. Mäster fotografen som jag är ska ta mkt fina bilder, haha
Så hej då alla här hemma nu ska jag fara från Kalix ett tag och det ska bli så himmla skönt! :)

image102
(Tagen sist jag och Emma var och reste tillsammans)

                 

Kommentarer
Postat av: Linko

Hoppas ni får det skoj! Jag ska skänka er en tanke när ni sitter på tåget, haha.

2007-10-24 @ 12:21:50
Postat av: Minna

fasen vad skoj ungar!! =) nu ska vi fisa ikapp =)

2007-10-24 @ 12:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0