Roliga stunder.

Vilka rolig dagar detta ha varit. Har kanske skrivit nu många inlägg om hur roligt det var när Minna och Sanna kom överraksande hem men det tål att upprepas. Det hela började i Torsdags då jag var på jobbet och satt och såg på tv med dom på boendet. Plötsligt plingar det på dörren och när jag öppnar dörren så blir jag så chockade så jag höll på att trilla baklänges, var inte alls beredd på att det skulle vara dom. Senare under Torsdags kvällen så var vi alla hemma hos Frida och såg Idol.

Fredagen spenderade jag förmiddagen med Minna och då var vi och lunchade på kina, fikade kladdkaka på myggan, handlade på systemet och gjorde våra vanliga rutiner ;) (NFF-are!!!) haha. Sen Idol på kvällen med dom andra.

Lördag började med en låååååång bussresa till Arjeplog för den första seriematchen där vi vann med hela 2-8. Sen in igen i den kokheta bussen för ytterligare 3 timmar. Tur som var så hade vi en bra film att se nämligen The Holiday, den gjorde hemresan så mkt bättre och snabbare. Sen när man var hemma så var det bara att skynda sig för att göra sig klar för kalas hemma hos Frida. Vi hade det roligt där som vi alltid har tillsammans och inne på hotellet dansade vi i stort sett hela tiden. Men jag skriver som både Frida och Linnea att det som förstörde kvällen var dom jävla Lazer! Helt värdelösa och dom drog ner stämmingen helt. Efter hotellet for vi hem till mig jag, Sanna, Minna och Karl på våran "vilda efterfest" där vi lyssnade på Sannas surr innan vi sommnade.

Nu är jag ledsen för jag tycker det är jätte tråkigt att dom åkt igen. Speciellt för att jag har spenderat nästan all ledig tid med Minna som jag brukade göra alltid annars. Men nu sitter jag här själv i jävla skit Sangis med inget att göra. This sucks!


Kommentarer
Postat av: Linko

Stackars dej Cämie. Vi får gråta en skvätt tillsammans..

2007-10-01 @ 17:46:53
Postat av: Minna

NFF!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-10-02 @ 23:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0