Nu är man hemma igen.

Då var man hemma igen från resan som först skulle ha blivit till Örebro med slutade i Skövde. Vi bestämde oss för att sova i Karls lägenhet i skövde, nog för att jag hade velat se hur Minna bor men får väl se det nästa gång istället.
Resan startade i Onsdags med tåg kl 17:00 från Luleå. Jag och Emma var lite smått nervösa eftersom vi båda två inte hade sån stor koll på hur det går till med tåg plus att vi hade en stor tv som vi skulle ta med till Minna, haha. Men det gick bra och tv-n kom fram välbehållen. Hoppade av tåget på Örebros centralstation tidigt på Torsdag och där fick vi sitta och vänta på Minna, sen tog vi tåget till skövde. På kvällen gick vi ut och åt på en jätte god Thai resturang och där konstaterade vi att Emma är en väldigt dålig fotograf, haha

Fredag
vaknade vi relativt tidigt och gjorde oss klara för stan och lite shopping. Hade siktet inställt på att hitta nånting till att ha på mig på kalaset och visst hittade man det. Hittade även ett par svarta stövlar och nå smycken.
Sen gick vi och åt lunch, åt bakad potatis med kycklingröra och det var jätte gott. På kvällen lagade vi tacos och såg på Idol. Hoppades på att Sam skulle åka ur men tyvär så klarade han sig 1 vecka till, helt obegripligt!

Lördag gjorde vi absolut ingenting förutom att packa. Var alla Heroes avsnitt på tv4+ så satt och såg på dom hela förmiddagen och laddade upp inför den jobbiga tågresan hem. Mötte upp Emmas hund på centralen i Örebro. Blev nått fel på våran bokning så vi fick inte kupen där djur är tillåtna. Tur som var så var det en ledig plats där så Emma kunde sitta där inne med hunden medans jag satt på våra vanliga platser. Tråkigt var det ju att vi inte fick sitta brevid varandra så resan var väldigt långtråkig.

Har laddat upp lite bilder på pixbox, det som Minna och jag inte gjort på länge. Har iaf haft det väldigt bra där borta och var jätte skoj att träffa Minna igen. Nu längtar jag tills på Fredag då hon kommer hem igen och även till kalaset!:)

 

/Camilla

Kommentarer
Postat av: minna

åh det var så kul! Kom snart igen =) ses på torskväll eller fredag!

2007-10-31 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0