Nice.

Måste börja detta blogg inlägg med att berätta vad jag har fått reda på om mig själv. I Torsdags så var jag och Linnea hemma hos mig och bara låg och glodde framför tv-n, vi orkade inte göra någonting eftersom vi lagat en jätte god köttfärspaj till lunch och grävit i oss den som galningar. Vi bläddrade genom kanalerna och hammnade på Mtv där vi såg att man kunde skicka in ett sms och få reda på hur bra man var på att kyssas. Så vi gjorde det för skojs skull och när jag fick svaret så bröt jag ut i skratt. Det stod, Plågsam Tortyr:Har du kysst helvetet innan? Camilla kysser speciellt, speciellt dåligt. El stötar känns bättre än detta. Det var ju skoj att höra, haha.

Sen måste jag även få skryta om mitt bästa inköp detta år. Var till Luleå igår på jakt efter skor. Men eftersom min ekonomi är ganska så dålig just nu så sökte jag då inte ihjäl mig efter ett par skor. Men då hittade jag ett par som inte är så himmla fina kanske men så himmla sköna och varma till vintern. Dom var på rea och kostade från början 500 kr men jag fick dom för 195kr ;) Bra jobbat!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Little darling

Ha en superbra helg :}

2007-10-12 @ 13:11:36
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: minna

hahaah fan vilket svar du fick! jag fick också nått jättedåligt när karl skickade in mitt namn, det stod typ att det är plågsam toryt & jättehemskt. hahahaah lol jävla mtv :P

2007-10-12 @ 18:16:53
Postat av: Ida Bergeskans

Hahahaha, så dåligt tycker jag ändå inte att du kysser, du har ju som mysiga läppar ändå ;P Hahah.. snål jävel ;D

2007-10-14 @ 11:55:13
URL: http://idabergeskans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0