Jag är trött.

Sitter på jobbet nu men slutar om ca 20 min. Mitt huvud värker och jag känner mig helt slut i hela kroppen, bara jag inte åker på nån förkylning nu. Skulle ju sitta fint att få det nu när jag ska åka till Minna och allt.
Är en av mina sista dagar här på jobbet för snart blir jag arbetslös igen, då går min rad ut som jag haft här.
Jag hatar att vara arbetslös! Nog för att jag mest troligen får börja stämpla snart men jag hatar att bara gå hemma på dagarna och inte göra nånting. Så då börjas det igen det ständiga ringandet hit och dit och till olika personer.
Ska bli skönt att åka bort några dagar och se annat och koppla bort allt jobbiga här hemma.

Helgen har varit bra. Fredagen har jag redan skrivit om och i Lördags så var jag först och åt en väldigt god plankstek på vikingen med Frida och David. Sen bio i Luleå med Emelie och Johan. Jag och Frida har märkt att om man äter chocklad och popcorn tillsammans så blir det väldigt gott :) Sen igår hade vi först träning på förmiddagen. Väldigt jobbig träning, mest fys hela tiden. Sen bänkade man sig på sporthallen för att se innebandy hela kvällen.

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0