Helgen som varit.

Som den morgonmänniska jag är så har jag vaknat relativt tidigt idag och åkt hem till Sangis i detta tråkiga väder.
Ska kanske och se fotboll senare med Linnea och Toni men får se hur vi gör när det är så regningt ute.
Hade match igår mot Kiruna, blev vinnst med hela 11-0. Bra spelat tjejjer! Sen senare under Lördags kvällen var jag med Frida,Elli och Emelie hemma hos mig och tog det bara lugnt framför tv-n.

I Fredags var jag, Helena och Linnea till Ikea och slösade lite pengar. Eller jag gjorde det rättare sagt. Men före vi for på Ikea så för vi över till Findland och jag ska då aldrig mera köra där och speciellt inte när det är nån marknad mitt i stan. Det var folk överallt, smala vägar och folk kör ju värre än mig! Och så gjorde det ju inte bättre av att jag hade ont i magen och ett lätt retligt humör just den dagen. Sen senare under kvällen var jag med Linnea och Kristina och såg på Idol. Var bra att Anastacia åkte ut, hon var inge bra. Bäst var Daniel! 

Nu ska jag inte göra så mkt innan jag ska och jobba.
 
/ Camila

Kommentarer
Postat av: minna

håller oxo på daniel :D

2007-10-07 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0