Fredagen.

Gårdagen var en rolig dag med mycket bus, haha. Började med att jag och Emma bokade tågbiljetterna till Minna. Det var första gången för oss båda att boka biljetter själv och det kan verka så lätt men för oss två så var det inte så lätt som det verkar, det tog sin tid och det blev många samtal till Minna. Men nu är det i alla fall bokat och vi åker på Onsdag och åker hem på Lördag. Först hade vi tänkt bara vara där 1 natt men nu blir det två istället :) Så nu är vi båda helt exalterade och bara går och väntar på Onsdag. Vi har planerat att vi ska ladda upp med massa godis i tåget, ladda våra mp3-s med ny bra musik och köpa nya batterier i kameran.

Sen efter det for jag hem och då kom Emelie och Frida till mig och vi såg på Idol. Tycker Mattias var helt klart bättre än dom flesta igår och jag kan inte fatta att han nästan höll på att åka ut. Efter idol for vi ut och gjorde vårat nya "Fredags bus" och snart är hela mitt kylskåp tomt, haha. Det är ju tur att jag är så dum som kommer på alla saker vi kan göra. Trodde ju då aldrig att Emelie och Frida skulle vilja göra dom. Men det var en rolig kväll som vi måste göra om :)

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0