Dagarna går.

Idag är det Torsdag och snart är det ännu en helg. Veckorna går så fort så man inte hinner med. Snart fyller jag 20 år men det känns som jag nyss fyllde 18, haha. 80 års kalaset planeras vi ska dock bara bestämma vilket datum det blir.
Denna vecka har jag arbetat varje dag och jag ska jobba nu varje dag fram tills på Tisdag. Men även fast jag har jobbat mycket så har jag hunnit med andra saker också.
I Måndags jobbade jag först från 7-12 och sen på kvällen for jag hem till Linnea för att sno några recept som jag (eller mormor) kan baka till min födelsedag. Blev där bjuden på en jätte god chockladkaka efter vi smaskat i oss den så såg vi tv där jag upptäckte att Linnea faktiskt tycker att Time Out är roligt även om hon påstår annat! ;)
Tisdagen vilade jag mest hela dan för hade natt på kvällen. Kom hem tidigt på Onsdag morgon, gick och la mig nå timmar och for och jobbade sen igen. Sen hem och äta och direkt på träning.
Nu sitter jag på jobbet och väntar på att hon jag jobbar med kommer tillbaka från lunchen sin. Då ska vi ta en promenad med dom boendena i det fina vädret.
Imorgon är det också jobb som gäller på förmiddagen men sen kanske jag och Linnea ska fara på Ikea. Sen på kvällen blir det Idol och fika på Before.

Ha det bra. / Camilla

Kommentarer
Postat av: Linko

Haha, nja inte direkt. Men vad gör man inte i brist på annat? ;)

2007-10-04 @ 15:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0