Bye bye Sangis.

Nu är det klart, nu har mamma och pappa sålt huset. Först i början när dom berättade att dom skulle sälja det så tyckte jag inte om det. Det är ju vårat hus och inte ville jag att nån annan skulle få bo i det. Men nu har jag helt ändrat uppfattning. Nu får nån gärna komma och bo här i hålan med alla puckon som bor här. Nu behöver jag bara komma hit när det är nån som fyller år eller på storhelger. Mormor och morfar kommer jag sakna att inte träffa lika ofta, det är dom jag kommer att fara till när jag far hit. Sen kan resten sitta här i hålan med sina skotrar och sina dyra presenter och spela att allt är så bra.
Nu behöver inte jag se på längre i alla fall.

/Camilla


PS:hur jobbigt kan det vara att gå och köpa ett jävla gratulationskort?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0