Tidig morgon.

Är en tidig Lördag morgon och jag har vaknat för ett tag sen nu, eller jag var rättare sagt tvungen att stiga upp.
Jag är trött och hungrig och vill bara sluta jobba nu så att jag kan få fara hem och lägga mig under täcket och ligga där under tills jag känner att det finns nånting att stiga upp för. Mitt morgonhumör är kanske inte det bästa och det blir inte bättre heller av att jag fått lite sömn inatt. 

Nu har jag inge mer att skriva för det händer ingenting nytt i mitt vardagliga liv som är nått att skriva om.
Hoppas på bättre humör annars blir det en jäkla skit dag.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: minna

hej plutten, jag är oxo vaken.. :-)

2007-11-10 @ 08:35:43
Postat av: m

nu har jag laddat upp mer bilder på pixbox sen 80års :)

2007-11-13 @ 09:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0