Stressigt värre.

Hela den här dagen har kännts som att det bara gått fel och mitt humör är inte alls på topp idag. Morgonen började med att jag vaknade av att alarmet på mobilen ringde 06:15, helt nyvakna jag stirrade på mobilen och sa högt till mig själv "Varför ringer den?". Tog ett tag innan jag kom ihåg att jag skulle och jobba och det sista jag hann med att göra innan jag for och jobbade var att häva sunder en glas mugg. Trött, irriterad och frysen har jag varit hela dan, sen hann jag även bli blöt innan jag slutade eftersom vi var och gjorde några ärenden på stan och det började spöregna när vi skulle gå tillbaka. Det var ju jätte trevligt!

Nu ska jag iaf börja åka och jobba mitt andra pass för dagen. /Camilla

Kommentarer
Postat av: Linko

Stackars lilla Camie..

2007-11-22 @ 19:02:41
Postat av: Minna

Ja visst är den gullig :)

2007-11-23 @ 09:39:43
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0