Senaste tiden.

Måste göra en liten uppdatering och skriva vad jag pysslat med dom senaste dagarna. I Fredags var vi ett helt gäng på bio och såg på Supersugen. Alla hade väldigt höga förväntningar och såg fram emot att få skratta i mängder, det var då i alla fall jag. Blev dock besviken över att den inte var lika rolig som jag hade trott men McLovin och poliserna bjöd som tur var på skratt.
Lördagen spenderades i iskalla Gällivare och den första seriematchen mot dom. Vi brukar alltid ha svårt mot Gällivare och denna match var inge undantag. Första halvlek började bra och vi tog ledningen med 1-0. Men i andra så rasade allt och dom reducerade till 4-1. Men bra som vi är så gav vi inte upp och 2 min in i sista perioden så hade vi gjort 4-4, kort följt av Jennifers snygga 5-4 mål. Sen avslutade vi dagen med att gå ut och äta på vårat vanliga matställe nämligen Husmans och sen väntade den långa bussresan hem. 



Den här veckan ska jag jobba,jobba,jobba och lite mer jobba.


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Ida Bergeskans

Fy fan vad vi är bra, fy fan vad vi är bra ;D
Men du glömde skriva hur enormt mysigt du och jag hade det när vi låg och mös hos dig i bussen ;)

2007-11-20 @ 13:59:31
URL: http://idabergeskans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0