Noll koll.

För några dagar sen när jag satt hemma och såg på tv så kom det upp en reklam om den nya Pirates of the carribean filmen, att den snart kommer ut på dvd. Jag blev då väldigt förvånad för jag visste inte ens att den kommit ut på bio! Var tvungen att ringa till Linnea och höra om det verkligen stämmde, och tydligen så gjorde de det. Vet inte hur jag kan ha missat att den gått på bio för ungefär ett halvår sen. Men tydligen så har jag missat det men det är väl så när jag har noll koll på alla nya filmer som kommer ut och det faktum att jag aldrig ser några nya filmer. Men nu har jag iaf beställt hem filmen så nu blir det att se hur det går för Jack Sparrow och dom andra. Men eftersom ni andra säkert redan har sett den för länge sen så behöver ni ju inte säga hur den slutar, haha.


image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0