Lyckad kväll!

Halloween och årets "80" års kalas blev väldigt lyckad. Allt vi hade planerat och hittat på blev väldigt bra och våra lekar var hur roliga som helst. Kvällens tema var rock och alla hade gjort sitt bästa för att se så rockig ut som möjligt och det var väldigt roligt. Maten blev bra och alla tyckte om den. Bästa kalaset på länge och jag är så stolt över mig, Linnea, Frida och Elli som fixade alltihop. Knäppte inte så mycket bilder men lägger upp dom här senare.

Matchen idag vill jag inte nämna om så mycket eftersom jag bara blir irriterad när jag tänker på den. Inte bara på grund av det orättvisa resultatet 8-7 till boden (i suden death) utan även på grund av andra saker.

Imorgon blir det lunch på myggan och sen ska jag skjutsa Minna och Karl till tåget eftersom dom åker hem :(

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0