Jobba och så lite Elvis.

Sitter på jobbet nu och funderar på att snart gå och lägga mig och vila några timmar, har natt ikväll. Tycker det är tråkigt att jobba natt. Dom första timmarna går det bra för då är man ju två personal fram tills klockan 8, men sen blir det bara så långtråkigt och ingen att prata med. Så nu längtar jag tills kl är 9 imorgon bitti så jag får åka hem. Fast helt tråkigt har jag ju inte haft ikväll utan jag har hunnit se Elvis (Henrik Åberg) live! Var med en från boendet som ville fara och se det. Hade tänkt att det skulle bli tråkigt men det var faktiskt helt okej, hade dock velat se han göra mer huftrullningar som Elvis gör, haha.

Förövrigt så ska jag sluta se Idol nu, är väl ingen ide att se något mer när Daniel åkte ur. Fick ett mess av Ida där det stod "Hata Andreas" och det är just vad jag gör!

Imorgon är det hemma match mot Öjebyn och sen ska jag se film med Linko och Kristus.
På Söndag är det jobb som gäller och så lite julskyltning.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Minna

såjaåja hata är ett starkt ord :P men, daniel var ju bäst. ska sluta se nu haha

2007-11-24 @ 10:13:03
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0