trött.

Jaha så var det snart helg igen. Gud veckorna går ju så himmla fort så man hinner ju inte med.
Dom har visst lovat bra väder också i helgen så det är ju skoj. Fast jag jobbar hela helgen så det känns ju så där jätte skoj (eller så inte). Känner mig inte sugen på att jobba altså. Visst nog är det bra att tjäna pengar men känns som att jag velat vara ledig och fixat i lägenheten. Kommer inte hinna mkt där när jag jobba hela dagar. Nåja jag får ta det eftersom. Dom här senaste dagarna har jag varit så himmla trött. Har varit så himmla mkt att göra, mkt att komma ihåg att köpa och fara hit och dit med saker. Ska bli skönt när allt är klart. 
Då ska jag baka och bjuda folk på fika :)  

Har annars också försökt övertala mamma och pappa att skaffa en hund. Helena hade hittat nån kull i Luleå som skulle bli klara redan nästa vecka (lite snabbt på kanske men skit samma), men mamma och pappa säger att nästa år köper dom en hund. Fast jag hade hellre sett att dom köpt hunden nästa vecka :)
Det är helt sjukt hur mkt jag saknar Raffe. Hur tomt ännu det känns efter han. Är ju nu mer än ett halv år sen vi tog bort han men kan ännu känna tomheten. Det där att ingen kommer och möter en vid dörren när man kommer hem, eller nån som står och tigger vid bordet när man sitter och äter. Ibland när en hund skäller så låter det precis som Raffe. Är nästan så man vill springa ut och se ifall det skulle vara han.
Nåja, allt förändras inget får förbli densamma.

image24

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi kan starta klubb nu och börja värva medlemmar :)

2007-05-31 @ 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0