Trevlig helg har jag haft.

Hej alla!
Sitter här hemma nu bara och gör absolut ingenting. Har varit och hängt hos Lisa ikväll i hennes lägenhet. Skulle först bara dit en snabb sväng och hälsa på när hon höll på och målade, men det slutade med att jag blev där i 2 och en halv timma, haha. Vi satt och pratade och jyrade på om allt och ingenting.
Sen igår såg jag Eurovision med Minna och Lisa. Vi hade jätte roligt. Men helt fel låt vann och sverige gjorde en ny Stenmark.

Idag har jag också varit på Ikea och spenaderat lite pengar. Sett ut ett köksbord som jag ska köpa. Och på Tisdag ska jag och pappa och hämta min soffa :) 

Ja så denna helg har varit trevlig. Och det bästa av allt är att jag varit ledig!



Trio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0