Träning.

Idag har jag varit och hämtat hem min soffa som jag köpt :) Är jätte nöjd med den. Har alltid velat ha en divansoffa men alltid tyckt dom varit så dyra. Men den här var billig och bra.

Har varit ute på en liten jogging runda nyligen. Fast det gick ganska tungt eftersom jag är så förkyld. Men tänkte att jag måste röra på mig eftersom vi ska ha fystest på innebandy träningen imorgon. Men jag tycker inte om att jogga i bostadsområden. Helst av allt joggar jag på nån enskildväg eller i skogen. Fast joggar jag i skogen så är jag så rädd att det ska komma älgar, haha.  Men det är så himmla härligt ibland att bara fara ut och springa med mp3-n i örat som bara spelar bra musik. Det går så lätt att jogga med musik och så är det mkt roligare.

Nåja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag bänka mig framför tv-n. Är ju Ugly Betty och Desperate Houswievs idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0