Roadtrips.

Idag har jag och Minna brännt en cd skiva som vi ska lyssna på våran roadtrip.
Blev några Markoolio låtar. Det är ju "ingen sommar utan reggea".
Ska bli skoj med en liten roadtrip. Sist jag och Minna drog en roadtrip var på midsommar. Helt oplanerat drog vi till Boden på fest hos nån vi aldrig träffat. Vi sov i bilen och åkte från Boden till Luleå dagen efter bara för att käka på korvgubben :) Den enda vi kände på festen var fjallen, haha.
Nå har man då nå roliga minnen.





Nåja nu ska jag gå och packa tror jag så slipper jag göra det efter träningen.
C ya / Camilla

Kommentarer
Postat av: Minna

"Nå har man då nå roliga minnen." är du från norrland ellööörrr?? hahah, hörs imorn, roadtrip again ;)

2007-05-23 @ 18:22:25
URL: http://MinnaEleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0