Regning Måndag.

Ännu en regnig och tråkig dag ute. Är bra att man jobbar dagar som denna annars hade man bara suttit inne. Jobbar till kl 8 ikväll och sen är jag ledig ända fram till Fredag och det ska bli så himmla skönt :)
När jag slutar jobbet ikväll ska jag åka hem till Linnea och umgås med henne ett tag. Vi ska bara ta det lugnt och prata skvaller, haha.

Och nästa helg drar jag, Minna och Karl en roadtrip ner till Sanna i Umeå och hälsar på :) Ska ner dit på brännbollsyran och festa och ha skoj. Längtar jätte mkt efter att få se hur Sanna och Fredrik har det. Är lite pinsamt att vi inte har varit dit tidigare till henne och hälsat på men vi får ta igen det nästa helg då.


Nåja nu ska jag jobba vidare.
C ya


Kommentarer
Postat av: Frida

Då kanske jag kan vara med er idag? ;-)

2007-05-14 @ 13:10:13
URL: http://friedas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0