Jaha, då hade man en sån här också.

Ja då har man skaffat sig en blogg nu också.

Fast har inte så mkt roligt att skriva om men kan väl alltid hitta på någonting :)
Är fredag kväll nu och jag sitter på jobbet och har ingenting att göra. Ingenting bra på tv är det heller.
Men imorgon är det Eurovison och då ska jag bänka mig framför tv-n med Minna och Lisa. Andra delarna av gänget är hos Sanna i Umeå och hälsar på så vi ser det inte alla tillsamman som vi brukar göra. Men vi lär ju endå ska ha telefon kontakt under kvällen så :) Fast vi kommer endå att förlora Eurovision och få kvala nästa år.


Och snart flyttar jag :D

Ska bli oerhört skoj att flytta till en alldeles egen lägenhet, men samtidigt lite konstigt. Fast man vänjer väl sig. Har iaf skaffat mig en soffa nu som jag ska hämta till veckan, nu fattas bara köksbord och allt annat typ :P haha..




Nåja, nu kommer inte jag på nånting att skriva så.
Bye bye.


Kommentarer
Postat av: Minna

tror de kmr stå mellan vitryssland & svergie imorgon :)

2007-05-11 @ 22:32:54
Postat av: Frida

Hello Cääämie! Kul att du skaffat en blogg ;-)

2007-05-14 @ 08:56:56
URL: http://friedas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0