Hemma igen.

Nu var man hemma från Umeå. Har haft himmla skoj i helgen med Sanna och Minna.
Och vi har inte heller varit dom nyttigaste personerna denna helg. Vi har ätit kina mat 2 dagar, kladdkaka, daimtårta, godis i mängder, chips med dip (kl 9 på morgonen), hamburgare från max och mycket mer.
Men igår kväll istället för att festa så tog vi oss en långpromenad förbi universitetet. Var en mysig sommar kväll.
Sen  såg vi också på "Dude wheres my car" och spelade kort hela natten. Spelade "babe och nörd" till kl 2 på natten eftersom Minna och Sanna var så irriterade på att jag vann i det hela tiden, haha.
Vi har inte festat lika mkt som vi planerat men har ändå haft himmla skoj.
Fredagens "fest" var väl inte som vi tänkt oss men vi hade då oerhört skoj och jag har inte skrattat så mkt på länge :) Det började ju bra med massa goda drinkar och öl spel. Det började snurra i skallen på alla oss 3. Då fick Minna en bra ide och sa "Ska vi inte gå och lägga oss och vila ett tag?"  Så klart hakade ju jag och Sanna på. Tillslut så bestämde vi oss för att vi skulle lägga oss och se på Shrek istället. For då och köpte massa godis på Ica och vi var då alla 3 ganska fulla så vi jyrade på där inne på Ica ganska rejält. Sen när vi kom hem så satte vi upp en lapp på dörren där det stod "Stör ej vi ser på shrek". Men det blev aldrig att vi såg på shrek utan jag och Sanna skulle ha Beverly Hills maraton och se 6 stycken säsonger av det. Men vi hann bara se 2 och ett halv program innan vi blev för trötta och gick och la oss. Altså en vild kväll ;) haha
Sen så har jag sovit på 3 olika ställen under dessa 3 dagar. I Torsdag så tog jag över Fredriks plats i deras säng eftersom han skulle vara borta från Torsdag till Fredag. Så jag och Sanna sov i sängen och minna prejjade ner sin madrass vid sängen. Och fredags natten så sov jag och Minna sked med varandra på hennes madrass, haha.
Skulle egentligen ha sovit i soffan men vi fick nattbesök av Marcus. Så snälla som jag och Minna då är så fick han ta soffan medans vi sov på madrassen. Men igår sov jag på soffan som var tänkt att jag skulle ha gjort från första början, haha.

Det har också hänt så mkt roliga saker dessa dagar. Som igår när vi hade varit och skjutsat Marcus till nån av hans kompisar och skulle bege oss mot stan så går det en tant mitt på vägen med hennes 2 hundar. Fredrik fick då köra åt sidan för henne och då blev hon typ jätte sur så då vände sig Minna om i bilen och räckte upp knytnäven åt henne, haha. Är roligare om man varit med.
Sen så var vi även ut och åt igår på en kina resturang. Det som hände då var att jag och Sanna hade beställt friterad kyckling med sötsur sås, så kom det då en kille som skulle ge oss maten men istället för att bara säga friterad kyckling med sötsur sås så sjung han ut det istället, haha. Jag bara bet mig i tungan för att kunna hålla mig från att börja skratta. Sen när han gick brast vi alla 4 ut i skatt.
Har aldrig tidigare varit med om att nån sjungt ut maträtterna :)
Sen så fick inte vi ut luften från Minnas madrass så vi bara pressade in den i bilen när vi for hem, haha.

Det har även hänt massa andra saker men jag orkar inte skriva ner allt.
Har iaf varit en toppen helg och det har varit oerhört skoj att vara borta från Kalix ett tag. Saknade bara tjejjerna hemma i Kalix, hade varit jätte rolig om dom också hade kunnat komma.
Men nu har jag börjat flytta och det får även Minna göra snar + att Sanna kommer hem på Fredag och blir då hemma över hela sommaren. Så just nu är det bara bra saker som händer :)
Bilder kommer senare på pixbox.


C ya.

Kommentarer
Postat av: minna

yeah dude, vi rockar FETT ;D

2007-05-28 @ 18:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0