Fredags kväll.

Sitter på jobbet nu eftersom jag har natt ikväll. Är lugnt här på bygget, alla boende sover. Så just nu har jag inte så mkt att göra och det är inte heller nå bra att se på tv. Ser nu också att min tröjja som jag har på mig är skitig och måste i tvätten imorgon när jag kommer hem. Så nu vet ni det, haha. 

Har knappt haft nån röst i dag heller. Har varit så hes så när jag skulle ropa på pappa så lät jag som att jag kommit i målbrottet. Det riktigt skar sig, haha. Men nu är rösten tillbaks så jag kan babbla på som vanligt :) 

Jag har dålig fantasi som det kanske märks. Kan sitta hur länge som helst utan att komma på nånting att skriva. 
Så ni kan ju titta på nå fina bilder istället :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0