Fördriver tiden.

Just nu gör jag inte så mkt förutom att jag sitter på jobbet. Har natt ikväll och imorgon.
Det är dåligt att det inte är nå bra på tv denna tid på kvällen. Man får vänta så länge tills kl är 11 då Scrubs börjar.

Idag har jag inte hunnit med så mkt. Tänkte börja rensa ur min garderob och kasta det som jag inte andvänder och packa ner det som ska med till lägenheten. Men morgonen gick så fort så helt plötsligt var kl halv 2 och då var det bara att börja göra nån mat innan man for till jobbet. Men imorgon börjar jag inte jobba föräns 18:15 så då när jag vaknar ska jag nog fara en sväng till lägenheten och diska alla tallrikar och sånt.
Vill nu bara ha klart så jag kan bjuda hem kompisarna :)

Nu känner jag att jag också måste börja ta tag i min träning. Är inte alls lika bra tränad som man varit i vintras, och ska man orka med innebandyn när den börjar igen efter sommaren så måste jag börja träna mer.
Ska ta och boka in mig på ett nytt spinningpass här snart och då ska jag inte komma på nån ursäkt till att avboka den. Varje gång som jag bokat in mig på ett pass så har jag alltid fått avboka. Ska också börja gå på gymmet nån gång i veckan och fara ut och jogga då och då.

Nåja, nu ska jag gå och se så alla sover här på bygget och sen ska jag lägga mig och vila några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0