Träning och fest.

Sitter på jobbet nu. Slutar på ungefär en halv timme.
Ska då på banken en sväng och kanske fara och köpa nå blommor.
Ikväll är det fest hemma hos mig. Måste väl gå med på det nu när det redan är bestämt av dom andra ;) haha
Men före det blir det gymmet. Har bara bott i Kalix några dagar men har redan blivit mycket hurtigare.
I Lördags var jag och promenixade en sväng med Linnea och Kristina. Och igår var jag på en långpromenad med Sanna och Frida. Var ju så klart då in och hälsade på Minna och Karl en sväng.
Kollade runt på internet och var allmänt nyfikna, haha.

Nä nu ska jag jobba vidare.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: minna

Det var kul när ni kom o hälsade på. vi ses ju ikväll gumman!! Gud vad kul vi hade hos dej, hoppas de blir lika roligt hos mig på kalixdagen. cya soon puss å go

2007-06-06 @ 15:07:14
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0