Sommar värme.

Sitter hemma i Sangis nu. Har varit hem och ätit middag (orkar inte laga nån mat idag).
Har ju officiellt flyttat in i lägenheten nu. Första natten igår. Sov förvånansvärt bra. Trodde att jag typ inte skulle kunna sommna, men det gjorde jag :)

Igår kom Minna och Sanna och hälsade på mig en stund, sen drog vi ner på stan och sen resten av kvällen tog jag det bara lugnt. Idag har jag varit ledig och det är så oerhört skönt eftersom det är så himmla fint väder. Har varit  på stan och ätit en kycklingsallad på trocca. Sen for jag och storhandlade på domus med Sanna. Var skoj men kände mig så vuxen där jag gick och valde mellan olika varor. Nu ska jag nog vara här i Sangis ett tag. Kanske ta en liten promenad med Kjells hund Säpo. Kjell är nämligen i cypern så mormor och morfar är hundvakt i veckan så kanske passar på att ta en promenad med han. Är alltid roligt att vara ute och gå med en hund.
Sen ikväll blir det kanske en lite promenad med Frida, Minna och Sanna. 
Är så himmla roligt att vi alla bor så nära varandra nu :)

Imorgon är det party som gäller. Sanna är då helladdad för fest.
Så tjejer var utvilade imorgon! haha 

Tycker så om mina vänner.
Vi är bäst! Och då menar jag bäst! ;)


Kommentarer
Postat av: Empan

Ferre hos dig imorgon då Cäämiee ;D

2007-06-04 @ 18:57:30
Postat av: Frida

Läste i Knorts blogg att det blir fest hos dig imorgon ;-) Jaaa det är så roligt att ni alla har flyttat närmare, nu är det bara Ellis tur och så är vi alla i "kalix", Sanna ångrar sig nog snart ;-) Promme ikväll, flitiga klubben är vi dessutom! Puss

2007-06-04 @ 19:21:45
URL: http://friedas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0