Midsommar.

Sitter hemma i Sangis nu. Har jobbat till kl 4 sen åkt hit direkt. Är ledig nu hela helgen.
Sitter och lyssnar på Rihanna feat Ne-Yo - Hate That I Love You, som bra låt.

Idag är det midsommarafton. Ingen som speciell helg om ni frågar mig.
Ikväll ska minna, karl och stålis komma till mig. Vi ska äta tacos och sen jordgubbar och grädde som efterätt. Sen skulle nog linnea och toni också komma förbi en sväng.
Annars ihelgen ska jag väl bara ta det lugnt.
Och på söndag ska jag och spela fotbolls match i Luleå. Måste ju ställa upp när dom är lite folk.

Jo en annan bra låt är Mario - How Do I Breath!

¨
Nåja, nu ska jag börja bege mig mot kalix snart.
Glad midsommar! / Camilla

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det blev en bra midsommar :) Mysigt att komma förbi till dej!

2007-06-23 @ 00:10:18
Postat av: Minna

haha, läser alla dina inlägg. det finns typ inte ett enda inlägg där inte det vackra namnet MINNA nämns ;-) Love u ,ses ikväll när vi ska pumpa muskler!

2007-06-23 @ 14:04:34
Postat av: M again

midsommar igår var jättemysig hos dej!

2007-06-23 @ 14:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0