Mätt i magen.

Sitter hos Minna nu och har nyss käkat en romantisk middag, haha.
Vi har käkat tacos och det var jätte gott så nu är jag jätte mätt.
En fråga som vi ställde oss när vi var och handlade mat var "varför har inga affärer köttfärs?"  Jag tror vi var på 4 olika affärer innan vi hittade köttfärs. Antingen så är vi blinda eller så har Kalix väldigt dåligt med köttfärs, haha
Och snart ska vi fara och gymma, fast först ska vi låta maten smälta medans vi ser tv.
Hade nyss besök av Maria lite snabbt.

Och imorgon är det Kalix dan och då är det party party som gäller ;)
Vi har varit (eller rättare sagt Minna har varit) på systmet och laddat upp barskåpet till imorgon. 
 Imorgon får jag även nattsällskap efter hotellet av..............................Minna ;D

Nåja nu ska jag äta lite mörkchocklad och sen ska vi fara och gymma och efter det basta.
Fast jag kan inte basta med Minna eftersom hon alltid ska ha så jävla varmt. Men ni vet väl hur finnar är? :) haha

Bye bye.

Kommentarer
Postat av: minna

haha yea finne ;-)

2007-06-15 @ 19:30:40
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0