Mår bättre idag.

Idag är det en bättre dag.
Jag orkar inte gräva ner mig i det där nå mer, fast nog blir man ju irriterad och ledsen när man tänker på det.
Hela dan igår gick jag och var arg. Till och med dom på jobbet märkte att det var nått.
Slutade jobbet kl 8 igår kväll och då gick jag direkt hem till Minna och Karl för att se fotboll med dom.
Blev jätte glad för fick världens sötaste kort av Minna :) Du är bäst gumman!

Idag när jag vaknade så blev jag på städhumör så ställde mig på knäna och skurade golvet, haha.
Sen for jag till Minna, vi hade tänkt oss en lång promenad på strandpromenaden.
Men vi blev törstiga och gick hem till dom igen och drack vatten.
Sen så skulle vi gå till Scapa och då tog vi en jätte lång omväg (mitt fel, vet inte hur jag hade tänkt det), sen gick vi till Nova gym och anmälde oss där. Men innan vi kom fram dit så tog vi såna omvägar så det är inte sant.  
 Sen gick vi och hälsade på våran gammla lärare Anki i op huset.
"Plugga det har man då alldrig gjort här" , "Vi hade sprit i skåpen"
Sen resten av dan har vi bara suttit ute på deras balkong och solat och tittat på folk som gått förbi.

image30
Radarpar.


Kommentarer
Postat av: nff

yä vi rock. "plugga har man då aldrig gjort här"

2007-06-07 @ 17:28:32
Postat av: Linnea

Haha, du får göra som Pippi nästa gång; knyt fast dom på fötterna ;)

2007-06-07 @ 23:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0