Lite att göra...

Ja då var det Lördag och helg igen.
Har inte planerat in nått speciellt i helgen eftersom som jag jobbar natt fre,lör och sön.
Så nu sitter man på jobbet och fördriver tiden framför datorn. Natten igår gick relativt snabbt men den här natten känns som att den kommer att bli lång för det är inge bra på tv att se.

Annars idag så har jag först vilat några timmar då jag kom hem imorse.
Är ju fisk vakt i helgen åt minnas fisk så har ju ett stort ansvar av att ge den mat, haha
Sen har jag också varit och hälsat på Linnea en sväng.
Vi fikade dumlekaka med glass och satt och laddade hem massa ny och bra musik.
Vi hittade en jätte bra låt Dj Khaled feat. T.I. Akon, Lil Wayne, Fat Joe  - We takin over (visst hette den så Linnea?)
Ja den var iaf jätte bra :) Såg den på Ztv på crossfade innan så det var lätt att hitta den.
Vi kom fram till att om vi skulle få vara gäst dj-s på hotellet nån kväll så skulle dansgolvet vara fullsmockat för vi skulle bara spela bra musik som går att dansa till :)


Jag & Linko

Och imorgon ska jag och Sanna återuppta våran sommar tradition.
Vi har nämligen en tradition på sommrarna att fara och se en fotbolls match och när det bara är några minuter kvar av första halvlek så går vi och köper en varmkorv :) Det är jätte gott!
Vi slarvade med det förra sommaren och var inte och såg en enda fotbolls match. Men sommarn före det var vi i stort sett på varje herr , dam div 2 och div 4 match.
Så imorgon ska vi och se Assi - Kalix, (vi börjar denna sommar med ett derby) och köpa varmkorv.


Jag & Sanna


Märks att jag har tråkigt för vanligtvis skulle jag inte orka skriva såna här långa inlägg, haha,
Nåja nu ska jag gå och göra nånting annat.
Ha det bra/Camilla

Kommentarer
Postat av: Linko

Jepp, så var det :) Jag måste ladda ner mera! Vad skulle vi heta? Dj Cäm och Dj Linko? Haha.

2007-06-30 @ 22:31:22
Postat av: Minna

DJ CÄM-LINK offcourse! osso ska ni ju spela sick n tired..

2007-07-04 @ 11:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0