Hej

Sitter på jobbet nu men slutar om ungefär 1 timma.
Då ska jag se fotboll (sverige-island) med Minna, Karl och Sanna.

Annnars känner jag mig irriterad och ledsen. Är mkt blandade känslor och tankar som går i mitt huvud nu.
Fast egentligen borde jag ju vara van med sånt här. Jag menar det är ju inte första gången någon gör mig ledsen.
Till och med ordet förlåt betyder ingenting för mig. Känns som att det är ett ord jag fått höra alldeles för många ggr.
Men det är så typiskt, imorse vaknade jag med ett leende på läpparna och trodde allt var bra men bara nån timme senare förändrades glädjen till tårar.

Nåja, whatever.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh gumman, hoppas du inte är allt för ledsen. Du förtjänar ju det bästa och han förtjänar inte dina tårar. Kram från Frida

2007-06-07 @ 11:36:57
URL: http://friedas.blogg.se
Postat av: *NFF*

hej. du är den bästa NFF:aren jag vet

2007-06-07 @ 13:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0