Ett nytt inlägg, haha

Minna ville att jag skulle skriva ett nytt inlägg i min blogg så då gör jag det.
Det får därför också heta ett nytt inlägg ;) haha

Just nu sitter jag hemma hos knortelina och väntar på att middagen ska bli klar.
Sen ska vi cyckla hem till mig så jag kan byta om till fottis träningen. Minna tvingade nämligen med mig igår på min första fotbolls träning på länge och jag tyckte det var så skoj så ska fara ikväll igen och lattja lite fotboll.
Igår var vi även och prov tränade på Nova Gym, vi gjorde upp ett träningsprogram för oss.
Så imorgon ska vi dit och träna för första gången.
Men före det blir det systemet och middag på myggan,det bestämde vi nyss ;) haha

Var och såg på balen i Tisdags och kan ju erkänna att nog var man då lite avundsjuk på dom som fick gå.
Hade ju inte suttit helt fel att gå igen :)

Nåja nu verkar maten vara klart så nu ska man käääääääka!!!
C ya.

Kommentarer
Postat av: minna

hälsosamt = gym, myggan lr tacos, systemet

2007-06-14 @ 21:25:15
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0