Stugmys.

Igår begav jag, Linnea, Kristina & Sanna oss ut till min stuga.
Är ju som en liten tradition att vi är i min stuga över en natt varje sommar.
Hela dan igår gick jag med positiva tankar om att regnet skulle försvinna och att solen skulle titta fram, och vissa stunder så gjorde den faktiskt det. Det var nog för att jag var så positiv :)
Men även om vädret inte var det bästa så hade vi oerhört trevligt och mysigt.
Vi grillade (efter massa tjorv med grillen), badade, åt kladdkaka, spelade kort, och skvallrade i massor.

     

Just nu är jag i Sangis hemma hos mamma och pappa.
Sitter och lyssnar på 50 Cent & Justins nya låt. Väldigt bra ! :)

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, snygga
bilder :)

2007-07-29 @ 23:13:41
Postat av: M

va duktiga ni är som vågade bada, å inte bara sitta i vattnet ;-)

2007-07-30 @ 09:06:01
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0