På jobbet.

Är på jobbet just nu, jobbar natt ikväll. Sen är jag ledig i 2 dagar, jobbar natt igen Onsdag och Torsdag och sen är jag ledig igen i 3 hela dagar. Så det är en ganska lugn vecka :)

Gårdagens fest blev lyckad. Vi var hemma hos mig ett helt gäng och åt tacos, drack goda drinkar och spelade ölspel.Vi lyckades ju till och med att övertala Linnea och Toni att komma ut så det var ju bra :)
Kan väl säga att den som tog hem kvällens guldkork var ingen mindre än Sanna Karlsson.
Fast det var väl en självklarhet att det blev hon för hon var ju laddad till fest typ en hel vecka i förväg,haha

Nåja nu ska jag gå och surra lite med killarna på boendet här.
Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Linko

Kristina är också en stark kandidat till Guldkorken :)

2007-07-23 @ 16:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0