Kallt.

Vad kallt det är idag. Vart tog sommar värmen vägen?
Jag fryser här jag sitter.
Hela helgen har bara varit skit väder.
Men även om det var ett jävla väder i Fredags så for vi ut till stugan och kopplade av och hade det trevligt.
Vi grillade, drack lite, spelade spel, bastade och några badade även i kylan.
Men vi får ta om det igen när det är bättre väder.
Var ju så skönt dom där dagarna när det var så fint väder. Men så klart så var man ju bara ledig 1 dag då.
Då var jag och badade i storön den dagen med Minna och Linnea och sen på kvällen var jag och fiskade med Minna, Karl och Tobbe. Fick tio "stora" fiskar, haha

Men nu sitter man bara här hemma hos mamma och pappa.
Ska på teater på nå tag och se kjell spela. Dom brukar ju alltid vara så roliga dom där pjäserna så det ska bli skoj.

Sen ska jag bara fara och hänga på Minnas jobba ett tag :)

Ses! / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0