jävla skit väder.

Vad less jag blir på detta dåliga väder som är nu varje dag.
Jag vill ha sol så man kan sola och bada. Ni vet den "globala uppvärmningen" ;)

Sitter på jobbet just nu men slutar på 1 timme typ. Då ska jag hem och städa lite, det kändes som stökigt i lägenheten i morse. Sen far jag nog hem till Sangis en sväng.

Jag vill göra nått nytt med mitt hår nu! Vill iaf fall tona det mörkare för mitt vanliga hår är mycket ljusare än löshåret så det ser konstigt ut. Och sen måste jag klippa luggen så jag kan se nått när jag har nere den.
Det är mkt man måste göra men lite tid att hinna göra det på.

Nåja jobbar nu hela veckan ända fram till Lördag. Fast slutar tidigt i stort sett varje dag :)
På Fredag blir det kanske Luleå med Minna och Sanna en sväng.

Nä nu ska jag jobba vidare. Kolla tävtten lite. Ha det ! / Camilla

Kommentarer
Postat av: M

Hej. fyfan vad less jag är. sitter här uppe på kontoret och slöar. Jag är helt borta i huvudet, nu när jag vet att Karl har kommit in, det är det enda jag tänker på. det känns på riktigt nu att vi nog måste flytta ifrån varann. Allt jag sagt när jag surat uti att det skulle vara så jävla skönt o bo själv menar jag inte, verkligen inte. Är så nere justnu.. till råga på allt så har J skrikit NON STOP sen 12.30, när jag började. är så less på att jobba. Vill bara fara hem lägga mig under täcket och inte stiga upp på jävlit länge. vi ses ikväll du får göra mig på bättre humör när vi ska raisa vikterna!

2007-07-10 @ 17:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0