Inget vettigt som vanligt.

Sitter just nu hemma hos knortelina och degar och hoppas att blomman i bilen mår bra. Har jobbat till 12 och sen käkat (med andra ord vräkt i mig) en lyxtoast på myggan. Det var jätte gott eftersom jag höll på att hungra ihjäl på jobbet. Sen har vi varit på stan en sväng. Har köpt mig en ny blomma till köksfönstret eftersom jag har "dödat" den förra. Så nu ska jag kanske bli medlem i rosklubben ;)
Sen har jag också köpt en ny plattång eftersom min gammla pajjat imorse. Och den här gången har jag inte haft den i vatten så det är inte därför. Var väl bara dags att förnya sig.
Börjar känna mig pank snart, även om jag inte är det. Allt kostar ju bara så jävla mkt. Måste börja snåla lite.
Men en bra vän som jag är så ska jag slösa bensin på att skjutsa och hämta Minna på jobbet. Men hon ska bjuda mig på nånting i Luleå på Fredag. Vem vet en klänning (låter det bekant?) eller kanske en glass :)

Och här nån dag ska vi och spela tennis. Måste bara vågra ringa "baben" först, men det får Minna göra.
Så får vi hoppas att vi är någorlunda bra på det iaf. Men hallå hur svårt kan det vara? :) haha

Nä nu ska jag slita mig från datorn och se på tv istället. Vadå nörd, haha

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0