Härligt..

Har varit en härlig dag idag för det har varit sånt fint väder men även för att jag varit ledig :)
Har varit och spelat lite tennis med Minna & Karl på förmiddagen, efter det for vi till Bjumis och badade.
Sen skulle jag och Minna prova på att laga en middag med nån god lax, men efter bara 5 min inne på Coop på jakt efter nått att laga så gav vi upp och jag bjöd Minna på middag på kina (efterätt och allt), det var gott ;)

Vi har även försökt att lägga upp bilderna från i Lördags på pixbox men tydligen så kan vi inte lägga upp nå mer bilder denna månad. Men det är konstigt eftersom vi inte lagt upp nå nya bilder sen i Juni?!
Men dom kommer väl upp där nån dag när vi fixat det.
Kan ju lägga upp nå enstaka här.



image45


Nåja, nu ska jag åka hem.
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0