Härligt...

Jag har sån himmla låt torka. Hittar inga nya bra låtar.
Tur att jag har Linnea som skickar mig så många nya låtar. Nu måste jag bränna en ny skiva :)
Lite örongodis.
Pachanga - Close To You
Brick & Lace - Love Is Wicked
Ne-Yo ft. Fabolous - Make Me Better
Rihanna - Good Girls Gone Bad
Mario Vasques - Dont Lie
Åsså finns det massa mer bra :)

Det är härligt med sommarn.
Sista lediga dan innan tre jobbiga arbetsdagar dagar. Så måste passa på att njuta.  
Bad i storön idag och sen ikväll ska jag åka båt :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nu blir det working class igen, suck.
I 3 dagar till, haha.

2007-07-03 @ 17:20:32
Postat av: minna

skojas inte!!!! ska bli superskönt, synd att det ej är ngn sol, men det är ju varmt ialf. typ åska på g :)

2007-07-06 @ 14:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0