Söndag.

Söndag kväll och en ny vecka är på inkommande. Imorgon blir det Luleå med Linnea och Kristina för att köpa julklappar och jag ska även köpa (efter många om och men) en ny innebandyklubba. Får hoppas att jag hittar nån som är precis lika bra som min förra trogna följeslagare som har hängt med i flera år.

Ikväll har vi varit hos Frida på glöggkvällen som vi vart inbjudna till. Var väldigt mysigt och gott med alla goda tillbehör som hon hade till. Planerade även in att nästa söndag ska vi och se på folkhögsskolans luciatåg.

Sen har vi också haft en jätte jobbig träning och nu är jag helt slut så nu ska jag gå och sova så jag orkar upp imorgon för lite julklappshandling :)


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Minna

hej homeboy!! fick ditt gulliga mess ihelgen men har slut pengs :(
ville bara krama om dig, blev så gLAd när jag fick det! var det skönt
att lägga sig kl 10 på en lör kväll? ;-) haha nä men snart kommer ja ju hem!
så ska vi festa som du skrev! nu ska jag börja flytta, nåra kompisar & karl e på väg
för att hjälpa mig. ja jag längtar oxo tills eddi kommer hem, du kommer bli
den bästa gudmor som finns ;-) puss på dig gumman jag ringer när jag fyllt på..
massa lööövee! /NFF

2007-12-03 @ 12:47:17
Postat av: Linko

C, det blev ju ingen innebandyklubba idag heller. Glömde du bort att gå tillbaka till Stadium? :)

2007-12-03 @ 20:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0