Jag ville ju ha chocklad.

Varit och jobbat idag på djuptjärn som jag inte gjort på länge och var väldigt skoj att träffa alla där igen.
Sen har jag varit på stan och gått runt hela dan med Linnea och Frida på jakt efter julklappar. Vi har hunnit med många affärer idag (även kupan och bygg & trä) och har även hunnit fika på lyktan. Hittade en julklapp till mamma så nu har jag snart köpt alla julklappar, ovanligt eftersom jag brukar köpa dom bara några dagar innan julafton.

Var in på draggen och köpte en Ben & Jerry glass och sett framemot att få  äta den men när jag öppnar förpackningen så ser jag att det var fel sort. Jag ville ha chocklad men tog istället vanilj av att jag inte läste noga på förpackningen. Åt lite av den men besvikelsen av chocklad var för stor så den får stå i frysen nu. Tur som är ringde Frida nyss och hörde om jag ville komma och se film med hon och Emelie, så nu ska vi fara och köpa Ben & Jerry med chocklad i! :) 

/Camilla 

Kommentarer
Postat av: Minna

haha nä menar du inte karl? ;D

2007-12-14 @ 20:29:44
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Frida

Nog fick vi choklad alltid ;-)

2007-12-16 @ 14:49:22
URL: http://friedas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0