Inhandlat.

Idag har jag och Linnea varit i Luleå och inhandlat dom sista julklapparna. Jag har även köpt mig nånting som jag kan ha på mig på Lördag så det känns skönt. Vi blev dock väldigt snåla eftersom båda två är panka så vi valde bort massa saker som vi kunde ha köpt. Men en Josefin från Blå gåsen har vi iaf köpt. Jag har även lyckats smutsa ner Linnea inte bara 1 gång utan hela 2 ggr. Varje gång jag råkades göra det lät hon som en liten gnällig unge och som att världen gick under. Blir Luleå igen på Fredag redan men då ska jag bara följa med som sällskap, har absolut inte råd att köpa nåt mer.

Nu ska jag snart gå och sova för jag är trött efter en dag i Luleå och så har vi även haft en ganska jobbig träning ikväll. Men det var klart den roligaste träningen på länge eftersom Ulf lärt sig massa nya övningar.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är du nå trött idag? :)

2007-12-23 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0