Imorgon.

Imorgon har inte vi något hus längre. Var in där idag och det kändes väldigt konstigt när jag tänkte på att det inte är vårat hus längre och att jag inte längre kan springa ut och in där som jag vill. Det jag alltid har tyckt tidigare varit ett jäkla skit hus som inte är värt nånting är nu väldigt sorgligt att sälja. Man vänjer väl sig med tiden men just nu blir jag bara irriterad när jag tänker på att en annan person ska få bo där och göra hur han vill med det. Har iaf bett Emma och Lisa att hålla ett koll på honom så att inte huset förfaller, haha.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Minna

vet exakt hur de känns gumman..

2007-12-13 @ 21:57:45
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0