Helgen som varit.

Ännu en helg över och dagarna bara går av farten. Fredagen hängde jag hemma hos Lisa i sangis och umgicks med henne som jag inte gjort på länge. Vi såg Idol och fikade massa gott som hon bjöd på. Skrattade gjorde vi också en hel del och sa oerhört dumma kommentarer. Som Lisa när hon hade fått sin kebab som hon besällt "Åh vad varm den är, fan vad skönt". Sen körde vi runt i Sangis och kommenterade andra folks gardinder och julbelysning som alla andra tanter från Sangis gör, haha
Igår Lördag hade vi först match mot Argentum och vann den med 10-2, vi är bäst! :)
Sen fick jag uppmaningar av Linnea att klä mig fint för vi skulle på "booty hunting". For till Hanna och Jonas på inflyttningsfest och sen överraskade vi Frida och Elli på hotellet. Vi var dock nyktra både jag och Linnea men var skoj att komma ut och dansa lite. Sen avslutade vi kvällen på frasses.
Nu är jag nyss hemkommen från dagens träning som bestod av fika och att kika på filmen från Öjebyns matchen. Man springer ju inte vidare fint och nog ser man då ut som en köttbulle där på plan. Tur som är så lägger väl kameran på 5 kg ;) haha

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Frida

Ni är verkligen BÄST! När är nästa hemma match? Haha, kameran ljuger aldrig ;-)

2007-12-09 @ 21:47:38
URL: http://friedas.blogg.se
Postat av: Minna

ja det var typ 100 sen, lr??? suck, men snart e jag hemma. vi kör en sleep over hos dej då? du, jag & bäbis eddie :)

2007-12-09 @ 23:16:50
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Hanna

Kul att ni kom förbi :)

2007-12-10 @ 10:03:44
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Anonym

YEAH!

2007-12-10 @ 11:41:04
Postat av: Hanna

Hejsan!!! Ja du måste du verkligen för Cilla har vuxit i massor känns det som :) hon är väldigt bus sugen hela tiden :) vi åker till sangis den 22 och stannar till den 27 så vi måste passa på att träffa er så ni får se hur Cilla vuxit :) hur är det med dig då?? har du fått nå julkänsla?? kram kram.

2007-12-12 @ 10:41:07
URL: http://hannis83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0