Fullspäckad dag.

Sitter på jobbet nu och har återigen natt på schemat. Fast har inte börjat föräns kl 9 ikväll så det har varit ganska lugnt. Dagen har iaf spenderats i Luleå med Linnea och Kristina. Tanken var att vi skulle köpa julklappar men så klart så hittade vi i stort sett bara saker och kläder åt oss själva. Fick dock med mig 2 st julklappar hem så det var ju endå bra. Vi har även ätit gott idag som vi alltid måste göra när vi tar en sväng till Luleå. Lunchat på waldorf och givetvis så kunde vi inte fara hem innan vi köpt en milkshake från Blå gåsen. Alla som smakat deras "josefin" vet hur goda dom är, annars kan man bara lyssna på Linnea när hon dricker en sån så förstår man, haha. Förutom att shoppa så har vi även gjort en springnota på waldorfs utan att veta om det. Men laglydiga som vi är så gick vi tillbaka och betalade, dels också för att Kristina hade glömt börschen där. Så det har varit en väldigt lyckad dag förutom att jag glömde gå tillbaka till stadium och köpa innebandyklubban som jag sett ut! Men får väl se om jag hittar nån bra här i Kalix.

Imorgon ska jag sova och sen iväg och jobba några timmar på kvällen, efter det träning.

Kommentarer
Postat av: Ida

Njaaaa... glömde och glömde, du vet vad jag tycker om det där ;) Hihi !

2007-12-04 @ 23:15:54
URL: http://idabergeskans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0