Äntligen ny klubba.

Efter många om och men har jag nu en ny innebandyklubba!. Alla har gnällt och tjatat på mig att jag måste köpa en ny eftersom min såg ut att kunna gå av närsomhelst. Men jag har kommit med många ursäkter, först var det när lönen skulle komma, sen hade jag inte tid, sen så skulle jag vänta tills jag skulle till Luleå. Men då när jag väl var i Luleå så glömde jag att gå och köpa klubban som jag sett ut. Så klart så var det ingen som trodde på mig utan trodde att det var ännu en utav mina bortförklarningar. Men nu har jag iaf lyssnat på dom andra och skaffat mig en ny klubba! :) Måste tacka Nadja som var så snäll och erbjöd sig att kunna gå och köpa den åt mig i Luleå idag, utan henne hade jag nog haft min gammla ännu, haha.

Men nu ska jag bara försöka kunna hålla humöret uppe och inte bli galen tills jag lärt mig spela med klubban.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Linko

Äntligen Cäm ;)

2007-12-06 @ 09:22:08
Postat av: Minna

märke o färg? =)

2007-12-06 @ 12:16:11
Postat av: Minna

märke o färg? =)

2007-12-06 @ 12:21:57
Postat av: Ida

Ja, jag måste erkänna att jag nästan blir tårögd cäm ;D

2007-12-06 @ 19:14:30
URL: http://idabergeskans.blogg.se
Postat av: Minna

nicenice. åh nu är det bara några dar kvar tills lillen kommer hem too meee!! :)

2007-12-09 @ 00:08:29
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0