Vilken dag.

Känner mig oerhört trött och irriterad idag. Och idag kan jag inte heller skylla att jag är på dåligt humör på grund av vädret för det är fint väder idag, är bara en sån här dag då allt är fel. Först har man jobbat och där började min irritation på vissa saker. Sen har bilen min (skrothögen) gått sönder igen! Kopplingen fastnar så det går tillslut inte att växla så man får börja dra ut pedalen med foten och allt jävla tjorv. Så där försvinner ju massa pengar. Så nu får jag också köra omkring med Opeln som även den också är en trafik fara eftersom gasen ibland (i stort sett hela tiden) hakar upp sig så även fast jag bromsar så ökar den farten.
Sen känns mitt hår helt slitet och fult. Vill bara ha bort det här nu så jag får göra om det med nytt fräscht hår. Det ska jag unna mig med istället för en utlandsresa.

Får hoppas att detta fina väder håller i sig imorgon för då är jag ledig och då ska jag och bada med Linnea :)
Är säkert inge varmt i vattnet men jag vill bara bada så att jag har gjort det men än 1 gång i sommar.

Nä nu ska jag sluta klaga och göra nått annat vettigt.
/ Camilla


Kommentarer
Postat av: M

stackars liten du är ju en trafikfara med dina jävla bilar! ;-) drajva försiktigt! jag hoppas du får en bra vecka utan mig. jag ska kirra en mini gris när jag kommer hem, då får du komma & leka med den! hih. jag får köpa en för karl t.o.m!
Pusspuss på världens bästa camilla, love uuu

2007-08-06 @ 21:12:26
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0